Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2009, 14:13   #5
bennyboy
bennyboy
 
Geregistreerd: 15 februari 2009
Berichten: 10
Dit heeft niet eens per se iets met transgender te maken, in mijn geval heb ik gewoon heeel veel last van onderhuidse ontstekingen. in combinatie met een sterke baardgroei ziet het erg gewoon niet hygienisch uit vind ik. Als je je bedenkt dat je je iedere dag moet scheren en na het scheren nog lijkt alsof je het niet gedaan hebt daar wordt je dan toch wel treurig van. Als je dan een beeld voor je ziet dat je een gezicht zonder beharing hebt, een gezonde mooie huid en je hoeft je nooit meer te scheren, zeg maar wat je liever hebt dan.

Ik ben trouwens naar een kliniek in Antwerpen geweest voor een proefshot te laten doen in mijn hals, Nu is het 6 dagen later en mijn hele testgebied is nu ontstoken, en ik heb opeens sterke acne op deze plaats gekregen, de huid is nog steeds rood en gezwollen en doet nog steeds pijn na 6 dagen. Deze behandeling laat ik daarom dus niet uitvoeren. Die Emla creme wat ik zei kun je trouwens via de huisarts aanvragen. Ik heb die nu ook in huis maar ik zal deze dus niet gebruiken.
bennyboy is offline   Met citaat reageren