Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2016, 18:04   #3
Vahlinear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Beste Kaatje,

Ik snap dat je geschrokken bent, voor mij was de diagnose en vooral de acceptatie hiervan ook een groot probleem. Ik hoop dat het beperkt blijft bij je. Ik heb ondertussen achterhaald wat ik het beste kan gebruiken. Het werkzame bestanddeel dat ontstekingsremmend is in de olie is CBD. Dus een olie met een hoge concentratie cbd werkt het beste. Ik heb zelf een olie besteld met 4% maar je hebt ze ook hoger, deze zijn alleen ook flink wat duurder. Je kan hiervan elke dag twee theelepels innemen om van binnenuit te bestrijden en je kan het direct op de plekken aanbrengen. Eventueel kun je ook een dopje door je shampoo en conditioner gooien zodat het ook na het was en van je haar de boel aansterkt. Ik heb zelf ook een hennep shampoo gekocht met extra cbd. Ik verwacht alles maandag binnen te krijgen en zal je op de hoogte houden. Je kan wachten tot mijn volgende update maar de echte resultaten duren wel ongeveer een maand omdat de cyclus van de haar weer op moet starten. Ik kan je dus waarschijnlijk pas over een maand vertellen of het echt werkt. Vandaar dat ik je nu vast vertel welke olie ik gebruik en wat belangrijk is, want kan goed begrijpen dat je niet nog een maand af wil wachten. In ieder geval veel sterkte en ik houd je op de hoogte.

Groeten,

Kevin
Vahlinear is offline   Met citaat reageren