Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2019, 15:30   #275
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Hoi Mexicang,

Dat was het zeker, van de stress krijg je het nog warmer, gaat mijn haarwerk niet schuiven enzo, maar dat was niet het geval. Ik heb het overleefd Maar zal blij zijn als het volgende week wat koeler is.

Ja, zeg dat wel, ik vind dat ik gewoon niet spoor, mijn hart slaat er zelfs van op hol dat is toch niet normaal ? maar ik kan er ook niets aan doen. Mijn man kent geen stress, is altijd rustig en dat is maar goed ook dus die breit hier vaak dit soort dingen recht als ik de weg kwijt raak, en zo komt Jan Splinter door de winter.

Hier hetzelfde verhaal, daar weet hij ook geen raad mee. Hij vindt haarverlies ook geen probleem, je bent zoals je bent is zijn motto, maar omdat ik eronder lijdt vind hij het allemaal oke, laat me maar aanrommelen en gaat mee als ik dat vraag en dan wacht hij het wel af.

Dan had ik het toch goed begrepen. Maar misschien kun je er eentje bestellen met het systeem waarvan je denkt dat het voor jouw haar het beste is. Dus zonder clipjes ( wordt dat een clip in dan?) als je een confectietopper wilt proberen, gewoon om te voelen en passen en dan zou ik denk ik het wel durven, dat kan retour, maar niet meer als er iets aan is gedaan zoals wassen of stylen. Maar dan weet je wel hoe het voelt op jouw hoofd. En kun je weer verder met die gedachte, stapje voor stapje zeg maar. We zijn toch in een wereld beland van proberen, teleurstellingen maar ook in een wereld die heel veel oplossingen biedt maar net als jij gaat er hier heel wat water door de zee.

Omdat ik nu toch denk over echt haar voor de winter weet ik het ook niet, een topper is voor mij geen optie, ik heb een volledig haarwerk dus ik weet hoe dat voelt en wat ik moet doen om het op zijn plaats te houden, hoe ik het moet onderhouden zodat ik er zo lang mogelijk plezier van heb. Ik ben alleen bang dat een haarwerk van echt haar na 1 maal wassen gaat krullen of iets anders geks en dan kan het niet meer retour. En dan zit ik dus met een hele grote uitgave, als ik al last heb van een shirt wat terug moet snap je wel hoe dat zal gaan met een haarwerk wat ik niet meer kan gebruiken.

Je kunt iig volgende week je haarwerk weer ophalen met de goede kleuren. Maar hoe zou het overigens kunnen dat je er geen slag in krijgt die gewoon windvast is? wat zegt je haarwerker daarover? ik lees van mensen met echt haar dat ze het krullen, wafelen en weet ik wat nog meer en dan snap ik niet waarom jouw haar dat niet doet? Of is het dan juist ook weer van een donor die supersteil haar had misschien en dat het gewoon uitzakt?

Wij hebben een luchtzuiveraar, al een paar jaar, mijn man rookt en we stoken kachel in de winter, het haalt rook en stof uit de lucht. Wij hebben hem niet aangeschaft om de reden die jij hier noemt dus ik weet niet of hij daar goed tegen helpt, al wordt dat wel beweerd op de site, maar het haalt wel veel uit de lucht iig. Ik maak hem een paar keer per week schoon, in de winter bijna elke dag want wij wonen klein en als ik dat niet doe is de ruimte erom heen gewoon vies , omdat alles de hoek intrekt waar hij staat. Stof en vuil. Dasty erop en dan loopt de vuiligheid er gewoon af en ik ben echt geen viespeuk in huis maar we hebben wel een hond, ik vind het frisser in huis iig als voordat we hem hadden.
Wij hebben deze https://www.lightair-luchtreiniger.n...luchtzuiveraar, de tweede al inmiddels.

Ja dat klopt, wat kan ons gebeuren. Maar we zitten gewoon in een lastige fase. Ik kan mijn haar nog niet helemaal loslaten en daar zit hem de kneep denk ik. Ik dacht met haarwerk , laat maar vallen, het is niet anders. Maar als ik zit te zweten met een haarwerk op dan verlang ik zo terug naar mijn eigen haar. Maar dan wel toen het nog gezond was en dat is het niet, verre van dat, dus dat is wat denk ik binnen in nog speelt.

Ja hoor, voor mijn gevoel slaap ik de eerste uren vast en weet ik van de wereld niet af, en toch word ik overstuur wakker, ik beweeg ook heel veel in mijn slaap. Dus misschien omdat ik altijd op scherp sta de hele dag werkt dat onderbewust door. In de avond heb ik er de minste last van , of eigenlijk voel ik me best rustig als ik naar bed ga en ook wel relaxt, maar de onrust van de dag zit er wel natuurlijk. Ik weet het anders ook niet. Ik neem nu een halve oxazepam en dan wat drinken en even zitten en rondlopen en dat helpt wel.

Laatst gewijzigd door Janneke100; 26 juli 2019 om 15:38
Janneke100 is offline   Met citaat reageren