Los bericht bekijken
Oud 10 september 2019, 14:21   #179
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
2 maand fina

Ik ben een tijdje weggeweest van het forum, maar I'm back!

Ik heb natuurlijk weinig te melden over mijn haarsituatie, want die verandert niet meer. Ik ben wel 2 maand geleden begonnen met Finasteride. De eerste maand finasteride, nu over gegaan naar Proscar. Ik heb via via het heel goedkoop kunnen krijgen voor de komende 3 jaar. Tot nu toe weinig last van bijwerkingen dus ik denk dat het wel zo zou blijven. Ben benieuwd of ik nog verbeteringen ga zien komende tijd. Denk het niet, maar dat is ook niet mijn doel met fina slikken.

Ik denk dat ik in 2020 mijn 2e haartransplantatie ga plannen. Tijdje terug Hidde nog gesproken om het 1 en ander te bespreken. Hij heeft mij een mooie aanbieding gedaan waar ik graag gebruik van wil maken. Moet alleen even kijken wanneer. Contact met Hidde is na bijna 2 jaar nog steeds top, dus dat is zeker prettig. In overleg met hem besproken dat ik eerst aan de Fina ga voor 6 maanden en dan eventueel een 2e HT laat plannen. Mocht ik gaan, dan is het wel 'volle bak' voor maximaal aantal grafts om mijn kruin op te vullen. 3e HT zal er dan niet meer inzitten, maar wie weet wat de toekomst brengt qua technologie .

Nog even paar foto's van nu, voornamelijk de kruin. Het is vrij dun, maar erger mij er niet echt aan. Na mijn 2e HT zal dit mooi dicht zijn. Kan eigenlijk niet wachten, maar ik moet wel een beetje aan de toekomst denken.

Gr. Rick
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg September 2019.jpg‎ (46,6 KB, 556x gelezen)
Bestandstype: jpg September 2019 bovenop.jpg‎ (44,8 KB, 534x gelezen)
Bestandstype: jpg September 2019 bovenop2.jpg‎ (47,9 KB, 529x gelezen)
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren