Los bericht bekijken
Oud 7 september 2020, 21:29   #162
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Eindcontrole!

Zo beste lotgenoten, dit wordt mijn laatste post in deze thread. Het zit erop! Ik heb verleden week mijn eindcontrole gehad in Veldhoven, ruim 14 maanden na de ingreep. Hieronder zie je de enorme verbetering: de foto vlak voor de ingreep en 14 maanden later.

Nee, helemaal vol is het nog niet met 3300 grafts, maar wel ontzettend verbeterd! De foto van nu is 100% "au naturel", maar met een beetje DermMatch op de kruin en héél iets Toppik voorop kan ik het helemaal perfect krijgen.

Ze hebben gekeken en denken dat ik nog zeker 2900 grafts overheb. Ik overweeg dan ook zeker een tweede ingreep, 1500 op de kruin en de rest om de voorkant vol te maken. Waarschijnlijk wordt dat niet eerder dan eind volgend jaar, om drie redenen:

1. Ik wil kijken hoe het haar zich houdt als het langer wordt, en waar dan de probleemgebieden zitten zodat ik de verdeling voor/achter beter kan inschatten,
2. Ik wil nog een tijdje genieten van mijn haar en niet meteen weer met een kale kop zitten,
3. Heb het geld nodig voor andere dingen momenteel.

Ondanks dat ze dachten dat er misschien zelfs nog wel 3200 grafts geoogst konden worden, hebben ze een offerte gemaakt voor 2500. Reden: zeker weten dat het donorgebied mooi blijft. Ik zou desnoods een jaar later dan nog eens de laatste 400-700 grafts kunnen laten transplanteren. Ik vond dat erg netjes van Veldhoven! Bovendien krijg je 15 procent korting voor de tweede behandeling, dus ik heb een super scherp aanbod.

Ik heb Veldhoven dan ook een 9 gegeven in de eindbeoordeling van hun enquête. Natuurlijk had ik liever nog meer haar gehad nu, maar je moet realistisch zijn, en ik denk dat ze prima week hebben geleverd. Zeer begaan, prima behandeling zelf, alles super duidelijk en eerlijk, realistisch en professioneel. Ik beveel ze van harte aan!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (148,2 KB, 213x gelezen)
Bestandstype: jpeg 2.jpeg‎ (136,1 KB, 216x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 7 september 2020 om 21:42
KaleKiet is offline   Met citaat reageren