Los bericht bekijken
Oud 24 november 2008, 07:50   #7
Reece
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2008
Berichten: 20
Reactie

Hallo Marte,

Ik behoor tot de groep vrouwen die dagelijks bezig is met het bestrijden en verbergen van ongewenst haar. Van kinds af aan heb ik hier al problemen mee. Inmiddels heb ik al ontzettend veel geprobeerd maar niets heeft geleid tot een goed resultaat. Jaren geleden heb ik mijn gezicht middels laser laten behandelen maar de kosten waren zo ontzettend hoog dat ik niet door kon gaan. Ik heb toen zo'n 8 behandelingen ondergaan maar het resultaat was minimaal. Inmiddels zijn te technieken verbeterd en veel van de apparaten die de professionals toen gebruikten worden nu massaal tweedehands te koop aangeboden. De TRIA is enorm duur in aanschaf en ik begrijp dat dit veel mensen weerhoud om het apparaat op de gok te kopen. Ik heb het wel gedaan en ik heb mij hier aangemeld om mijn ervaringen te delen. Objectief zal het nooit zijn maar mijn verhaal is wel dat van iemand uit de praktijk en ik hoop dat andere lezers / lezeressen hierdoor een beter beeld krijgen van de werkelijke resultaten. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes, Reece

Laatst gewijzigd door Reece; 24 november 2008 om 19:23 Reden: .
Reece is offline   Met citaat reageren