Los bericht bekijken
Oud 27 november 2008, 18:09   #9
Reece
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2008
Berichten: 20
Reactie

Hallo MissX,

Ik ben nu twee weken verder en morgen zal ik voor de tweede keer een gedeelte van mijn onderbeen gaan behandelen. Ik kan nog niets zinnigs zeggen over het resultaat.
Wel is er een verschil tussen het gedeelte wat ik heb behandeld op de hoogste stand (3) en het gedeelte op stand 2.
Tegelijkertijd had ik op mijn andere been precies dezelfde plek kaalgeschoren als vergelijkstuk. Het gedeelte wat ik op stand 3 had behandeld is zichtbaar minder behaard MAAR het is echt nog te vroeg om hier een conclusie aan te verbinden. Ik weet het gewoon nog niet.

Ik heb mijn benen twee weken geheel met rust gelaten en zojuist heb ik nog eens goed naar mijn been gekeken. Ik heb een pincet gepakt en ben aan de haartjes gaan voelen. Ontzettend veel haartjes lieten los op het moment dat ik deze met de pincet vastpakte. Sommigen ook niet, die zaten echt gewoon nog vast maar dit maakt mij toch wel blij en het geeft goede hoop. Dit wilde ik nog even kwijt.


Ik zal proberen foto's van mijn been te maken gedurende de behandelperiode. Mocht het lukken dan zal ik deze tzt bijvoegen.



Verder hou ik jullie op de hoogte hoor.

Groetjes, Reece

Laatst gewijzigd door Reece; 27 november 2008 om 18:23
Reece is offline   Met citaat reageren