Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2019, 14:11   #13
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Aan de Morientes die denkt dat hij de man van dit forumplatvorm is...

Hey Morientes, je vindt het leuk om mensen proberen belachelijk te maken he?
Dacht dat een forum diende om meningen uit te wisselen no mather what de resultaat ook is....Je arrogantie vind ik eigenlijk wel heel uitdagend! Het past waarschijnlijk met je afkomst....Typisch....K'vond je een geweldige kerel maar blijkbaar heb ik mij zwaar vergist.... Blijkbaar gun je mensen met een beter resultaat dan u alleen maar slechte commentaar... En , nee heb een heel goede jeugd gehad....Als ik in uw commentaren kijk heb jij al meer linken geplaatst naar u toe dan eender wie, en dan zo een commentaar? Soite, zoals ik al zei ,je weet gene fuck wie ik ben.... en ik zou zeggen ... doe verder met proberen mensen belachelijk te maken...Dat doe je toch zo graag van achter je pc ke....
Maar denk eraan....Espana ,ik blijf dit niet nemen van jou! Ben altijd vriendelijk geweest en heb alleen mensen willen helpen zoals er hier mensen mij gesteund hebben om dit te laten doen. Ik heb niets met Esteworld te maken zoals jij beschuldigd maar praat over mijn ervaring en die is goed! Jij integendeel breekt alles af wat van Esteworld komt! En ja , ben er fier op als ik zie vanwaar ik kom.... Mag dat? Dus beledig maar voort! Kijk Morientes, dit is mijn achternaam Viola , als je 3 weken terug bladert in het nieuws of gazet ga je zien dat ik en mijn familie een zwaar verlies geleden hebben en door een zwaar periode gaan.https://www.studio100updates.com/ind...desiree-viola/ Dit forum is voor mij de laatste tijd mijn grootste uitlaatklep om mijn zinnen te verzetten! Ik heb niets tegen jou, maar indien je nog verder mij belachelijk wilt proberen te maken van achter je pc ke geef ik je nu mee,als siciliaan met mijn hand op mijn hart en op mijn zwaar verlies waar wij nog met zoveel pijn en vragen zitten dat ik op een dag bij je sta , En dan wil ik dit face to face met je uitklaren. Nogmaals zeg ik je ,ik heb echt niets tegen u,zelfs nu niet maar laat mij echt niet blijvend beledigen.Van mij krijg je een sorry voor het privebericht ,kwas misschien in een moeilijke,triestige bui. Maar voor de rest blijf ik erbij . Gr. en een happy New Year

Laatst gewijzigd door vespaboy; 1 januari 2019 om 14:46
vespaboy is offline   Met citaat reageren