Los bericht bekijken
Oud 25 november 2002, 22:17   #9
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Grover, Bolleke...

Blij dat ik jullie berichtjes gelezen heb. Bedankt. Ik meende wat ik schreef, vind dat nog steeds. Alleen vandaag en eigenlijk gisteren avond al vond ik dat mijn reactie misschien wat neg. over kwam. Dit bedoel ik zeker niet zo, is het wel zo overgekomen sorry hiervoor. Maar dat woord....ontkrachten....daar krijg ik de kriebels van. Natuurlijk sta ik open voor anderen en hun zienswijze en ik weet zeker dat ik overal wat van op pik, wat ik meeneem in mijn "rugzak". Ook zijn er veel overeenkomsten. Zoals ik wel eerder geschreven heb kan ik zelf het bizarre gedrag niet begrijpen, want het complete ritueel omtrent TTM is wellicht nog nooit volledig beschreven. Het gaat niet alleen om het plukken, nee het ritueel moet compleet zijn. Hoe zal ik als ervaren ttm-er kunnen begrijpen dat een niet ttm-er dit wel kan? En eh Grover , jij zet je zo pos. voor ons ttm-ertjes in en dat waardeer ik natuurlijk heel erg. We zijn op de wereld om mekaar te helpen nietwaar? En Bolleke, bedankt voor je wijze woorden. De groetjes maar weer.
Voor beide een dikke knuffel, Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren