Los bericht bekijken
Oud 27 november 2002, 22:53   #13
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Beste Grover,

Ik vind het helemaal niet erg dat je je ervaringen deelt, integendeel. De "irritatie" (beetje zwaar misschien), die je proeft komt inderdaad door wat jezelf schrijft...het kwam bij mij wat 'opdringerig' over, zo van dat je dieper in jezelf moet kijken enz... En dat er wel een onderliggend/achterliggend iets moet zijn dat maakt dat b.v. ik TTM heb. Zoals ik eerder wel heb geschreven is er bij mij niet een duidelijke oorzaak te vinden en mijn mening is dan ook dan je ook geen dingen moet zoeken die er niet zijn. Misschien wijkt mijn visie af van de doorsnee TTM-er, maar dat doet er ook niet toe. Ik ben heel blij dat er in ieder geval bekendheid aan TTM gegeven wordt en dat er onderzoek wordt gedaan. Ik ben blij dat ik er niet meer 'alleen' voor sta, want de eenzaamheid met de gedachte alleen te zijn met dit gedrag dat was de allerminste tijd en dat gevoel kent volgens mij alleen de TTM-er wat betreft dit onderwerp. Je hebt gelijk dat ik wat weerstand bied, maar dat is een uiting van lang verborgen gevoelens die nu geuit kunnen en mogen worden. Hopelijk zijn we nu een beetje duidelijk naar elkaar toe geweest... Ik wil jou ook succes wensen met je nieuwe therapie.
groeten van Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren