Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2014, 21:13   #4
lannie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2006
Berichten: 38
Geslacht:
Mijn eerste haarwerk komt bij Sikkenk in Haarlem vandaan. Mooie zaak. Aparte paskamers. Zeer vriendelijke en betrokken medewerksters. Daar allemaal geen negatief woord over te zeggen!

Nadat ik na twee afspraken nog niets had (tussen afspraken in hebben ze nieuwe modellen laten komen) en een beetje moedeloos werd heb ik zelf een lijst gemaakt met Gisela Mayer modellen (omdat dat toch het merk was dat ze voornamelijk hadden) die volgens mij aan mijn 'wensen/eisenlijstje voldeden. Na de derde afspraak ging ik inderdaad met nieuwe haren de deur uit. Het bijknippen van de lok was meteen gedaan. Met haarwerk ook een standaard en verzorgingssetje meegekregen.

Goede service en betrokken medewerksters dus, maar het prijskaartje .... 3 x zo hoog als ik nu heb betaald. De prijs kreeg ik overigens pas te horen toen ik mijn keuze had gemaakt. Ik heb dezelfde verhalen meer gehoord tijdens de mini-bijeenkomst. En ik kreeg ook beetje de indruk dat ze zelf best weten dat ze duur zijn. Ik had gevraagd welke van mijn lijstje het nu geworden was en daarom weet ik het type maar het type/kleurkaartje heb ik nooit van hen meegekregen; ook dit lijkt bij de duurdere haarwerkzaken bijna standaard werkwijze te zijn. Toch jammer (ook voor hen) want voor mij is dat de reden om niet meer naar ze terug te gaan.
lannie is offline   Met citaat reageren