Los bericht bekijken
Oud 16 november 2018, 16:39   #11
LindaPT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2018
Locatie: Hillegom
Berichten: 3
Geslacht:
Jammer dat ik dit nu pas lees

Hallo allemaal,

Zit net een beetje op dit forum te surfen. Ben pas recent lid geworden.

Ik lees jammer genoeg nu pas de reactie van Iannie over Sikkenk in Haarlem.
Daar heb ik in september jl. zelf een haarwerk vandaan. Ik wilde graag wat modellen uitproberen en ben daarom bij een haarwerksalon in de buurt terecht gekomen, waar ik diverse synthetische haarwerken heb gepast en er een heb gekocht voor € 825. Thuis zag ik op de kassabon alleen ‘haarwerk’ vermeld, de info uit het haarwerk was verwijderd. Een paar dagen later gebeld voor nadere info over merk, type en kleur. Dat ging niet soepel. Slechts door tussenkomst van de eigenaresse en door te blijven aanhouden kreeg ik informatie. Deze handelwijze maakte dat ik het haarwerk nazocht op internet en zoals ik inmiddels vermoedde bleek op internet het haarwerk goedkoper (meer dan €500). Dat een salon met personeel en een voorraad een andere winstmarge heeft dan een internetbedrijf is redelijk. Dit verschil vind ik fors.
Had ik het bericht van Iannie eerder gezien dan had ik mij dus geld kunnen uitsparen en was ik niet bij deze leverancier terecht gekomen.

Sindsdien al 5 haarwerken bij Juuls world besteld. Daar ben ik zonder meer tevreden over. Ik probeer nu uit of ik synthetisch haar prettig in praktijk vind. En of lang of halflang het prettigst is (droeg en draag echt haar met de eigen pony buiten het haarwerk van Lancia in Sassenheim).

Ik zou graag eens naar Haartendens in Woerden gaan voor een halflang synthetisch haarwerk. Op de site vermelden ze dat synthetische haarwerken vanaf €400 kosten. Na de ervaring met Sikkenk ben ik wat allergisch voor de uiteindelijke rekening geworden. Heeft een van jullie recente prijservaring?

Vast dank.
Groet,
Linda
LindaPT is offline   Met citaat reageren