Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2004, 16:26   #3
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
prima, dank je of bedoel je mijn haargroei? ik ga niet vaker dan 1x per maand een update geven omdat resultaten over 1-2 dagen niet relevant zijn.
Ik bedoelde inderdaad je haarstatus . Maar je hebt gelijk. Mooi ook dat het er verder goed mee gaat trouwens .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
het enige positieve uit het rapport is dat het verschil tussen fina-gebruikers en niet-fina-gebruikers steeds groter wordt. de afnemende werking van fina is dus waarschijnlijk ook te verklaren door de toenemende agressiviteit van AGA: je ziet dat het aantal uitgevallen haren per jaar exponentieel groeit bij niet-fina-gebruikers.
Je zegt het "enige positieve". Dat klinkt niet echt positief . Valt het je tegen dan? Ik vind het nog steeds heel positief in vergelijking tot de niet gebruikers. Je ziet dat de fina gebruikers ook na 5 jaar nog steeds meer haar hebben dan dat ze hadden voordat ze ermee begonnen.

Maar trouwens, die afname van haar snap ik nooit zo. Soms zijn er mensen die in 10 jaar nog niet echt veel kaler zijn geworden. Volgens mij gaat het niet bij iedereen zo snel hoor. Mijn vader begon al op zijn 22ste maar pas op zijn 33ste (zoiets) kon je het echt goed zien. Daarvoor had hij voornamelijk gewoon inhammen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren