Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2019, 16:41   #2
SheldonCooper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 14
Geslacht:
Esteworld scoort vandaag wel enigszins punten bij mij. Krijg een heel eerlijk antwoord. Dit had ik eigenlijk niet verwacht (het advies van nog uitstellen dan).



Hartelijk dank voor uw interesse in Esteworld.


Op dit moment raden wij een haartransplantatie af, gezien de grote kans op verder haaruitval. Wij adviseren u zo snel mogelijk actie te ondernemen om uw bestaande haren te behouden. Dit kunt u doen doormiddel van het gaan gebruiken van Finasteride 1 mg verkrijgbaar via uw huisarts. Finasteride 1mg is een DHT blokker wat er voor zorgt dat u uw eigen haar niet zal gaan verliezen, aangezien de aantasting van binnenuit komt. Na het gebruiken van Finasteride voor een periode van 6 maanden waarna de aantasting gestabiliseerd is kunt u een consult aanvragen zodat wij uw situatie hier op kantoor kunnen beoordelen. U moet zich realiseren dat u de Finasteride voor een langere periode zal moeten slikken want na het stoppen met dit medicijn zal de aantasting weer verder gaan. Dit advies geven wij u omdat een haartransplantatie bedoeld is om de dichtheid te verhogen of kale zones op te vullen, het eigen bestaande haar maakt een groot deel uit van het eindresultaat.


Verder adviseren wij u om de volgende producten te gaan gebruiken in combinatie met de Finasteride om de haarkwaliteit te verbeteren:
  • Biotine (voor een beter kwaliteit haarzakje)
  • Minoxidill 5% (voor een betere doorbloeding)


Ik hoop u hiermee een helder en eerlijk antwoord te hebben gegeven.
SheldonCooper is offline   Met citaat reageren