Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2019, 01:55   #33
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
In mijn overeenkomst met HWI staat dat men waar mogelijk de grafts plaatst tussen de bestaande haren. Dat klinkt weliswaar realistischer dan gewoon beweren dat ze daar - zeker - tussendoor plaatsen. Maar het zegt tegelijk natuurlijk niets. Ik hoop dat er wat van mijn bestaande haar is overgebleven, dat zou de komende periode wat makkelijker kunnen maken. Maar ik geloof er inderdaad ook weinig van. Dat kan toch bijna niet? Maar tegenwoordig kunnen ze zoveel, je weet nooit.

Groeit jouw haar dan zo snel dat het na een maand 'nodig' is dat te scheren? Hoe lang is het op zo'n moment? 5mm 10mm? Ik ben wel benieuwd. Daarom vraag ik ook naar dat roken.. Daardoor schijnt haar langzamer te groeien, begrijp ik.

Ik rook wel, probeer er vanaf te blijven. Waardoor het nu echt een stuk minder is, gelukkig. Geen alcohol, geen koffie, geen cola, geen drugs. niets. Ik drink 2 x 2Liter 7up per dag + veel water.

O ja, Ik moet die washing doen vandaag nog. Ga ik eventjes doen..
Ja, ik heb het nu al drie keer geschoren en zit op drie maanden. Maar ik vind het niet zo mooi als de zij en achterkant lang zijn en bovenop nog zo dun. Ik houd het dus op 3/5mm nu tot het geplanteerde wat voller wordt
michael1606 is offline   Met citaat reageren