Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2019, 20:09   #35
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
Ik snap 'm. Zit zeker iets in ja.

Ik ben echt benieuwd hoe snel mijn haar sowieso groeit. Ik bedoel het haar wat enkel geschoren is. Dus niet is getransplanteerd of in het donorgebied zit. Mijn haar is al 30 jaar niet gemillimeterd.

Als mijn bestaande haar niet terug komt kan ik dus ook niet tijdelijk - waar nodig - Volluma gebruiken. En om nu ineens maanden lang met enkel haar aan de zijkant en achter te gaan lopen, nee.. Dan ga ik SLAYER - KERRY KING style. Scheer het compleet glad en stap een tattoo shop binnen. Ik heb dat ooit gehad, sleet er na 2 jaar vanaf. Is ook eigenlijk geen echte tattoo. Maar wel vet!
Ik ben zo blij dat ik na jarenlang gebruik van Volluma (tijdelijk) overgestapt ben naar hair fibres. Ik heb altijd het gevoel gehad dat Volluma nooit goed is geweest voor mn haar. Ook al zou het geen negatief effect moeten hebben. Maar meer het idee dat je gewoon spraypaint aan het opbrengen bent Hopelijk nog maar een maandje of zo de hair fibres en dan voldoende haar om die ook helemaal niet meer te hoeven gebruiken. Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is wat je nu dan wel hebt overgehouden van je haartransplantatie van jaren geleden? Die haren zou je in principe toch nog moeten hebben lijkt me?
Mikeye is offline   Met citaat reageren