Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2019, 13:22   #19
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Na 7 dagen moet alles vast zitten. Haartje groeien eerst een week of 2 en vallen dan uit normaal. Maar er zijn uitzonderingen bij wie het niet uitvalt. Succes!!
Ha die Eddy Wally, alles goed?

Thanx voor de info. Goed dat je 't zegt.

Als ik mezelf met Maikkeyy (TS) vergelijk, wat je misschien nooit moet doen. Dat van hem ziet er echt geweldig uit, als je het mij vraagt. Heel netjes, in alle opzichten. Getransplanteerd haar is prima. Donorgebied komt volgens mij ook helemaal goed. Mooie kleur ook, gezond. Lijkt snel te groeien. Maar ja, Maikkeyy is pas 23 (zie ik toch goed?). Dan merk ik echt verschil met mijn 45 jaar van wild leven! Ik doel ook op haar wat niet is getransplanteerd en niet binnen het donorgebied valt.

Ik ben nog lang niet zo ver. Ik heb van dat lichtbruin/blond/grijs haar. Een Kut kleur, en getransplanteerde haren die van achter komen zijn wel 'dik', maar de rest is dun. Ik zie dat zelfs aan mijn bakkerbaarden. Ik weet dat als dat eenmaal aangroeit dat heel anders over komt. Maar dat gaat zo tergend langzaam.

Op dit moment kan ik vooralsnog niet zeggen of mijn getransplanteerde haar daadwerkelijk groeit. Moeilijk te bepalen. Haartjes zijn ook (nog) best hard, korstjes en zo zijn er ook nog natuurlijk. Maar het is pas 8 dagen. Als het nu al zichtbaar - dus bijvoorbeeld 5mm - gegroeid zou zijn zou dat een wonder zijn lijkt me. Ik heb het idee dat mijn haar sowieso langzaam groeit. Maar kan ook aan de kleur, dikte, en het feit dat het dus pas 8 dagen is liggen. En daardoor het idee geven dat het langzaam groeit..

Zijn er eigenlijk medicijnen - of iets anders - waardoor je haar enkel wat sneller groeit ??
En dan bedoel ik geen homeopathische of zweverige middeltjes, maar gewoon iets wat bewezen enigszins zou werken.
mohawk is offline   Met citaat reageren