Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2018, 16:42   #17
majesteit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 37
Geslacht:
Ik heb in 2017 ook een consult gehad bij HASCI Amsterdam. Wat mij opviel was dat er beperkt beeldmateriaal beschikbaar qua resultaten. Ook kun je weinig reacties op internet vinden van mensen die positief zijn. De kliniek zelf ziet er gelikt uit. Ze waren wel eerlijk tegen mij dat de dichtheid niet meer zou worden zoals hij was en lieten in een boek ook foto's zijn waaruit dat bleek. Nu hoor ik ook dat enkele mensen het hebben laten doen en erg teleurgesteld zijn (sommige scheren het dan maar helemaal kaal). Het ziet er natuurlijk niet uit; het lijkt net of er een bosje schaamhaar op je hoofd is geplakt. Ik vind dat er bij dergelijke medische ingrepen meer zorgplicht moet zijn ter bescherming van de client. Daarnaast is deze kliniek ook nog eens heel duur. Ik kon ook verdacht snel terecht en het " echte medische advies" ontbrak. Zo ging ik op vakantie de dage erna en er werd niets vermeld over eventuele zwellingen of het niet in de zon mogen komen. Een topic als deze is misschien negatief maar zal voorkomen dat veel mensen een ernstige fout maken.
majesteit is offline   Met citaat reageren