Los bericht bekijken
Oud 13 september 2006, 21:29   #18
Zolana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Berichten: 1
Hoi,

Ik ben Zolana, 31, dochtertje van 2 en sinds afgelopen januari pruikdrager. Ik heb last van haaruitval sinds m'n 16de. Na allerlei onderzoek is het onduidelijk gebleven waarom m'n haar uitvalt. Ik ben bij een dermatoloog in de buurt geweest, heb diverse homeopatische artsen geraadpleegd en ben bij de H&N kliniek geweest. M'n haar viel in periodes uit en dat herstelde dan ook wel weer, maar na elke periode bleef het wel minder.
Een vriendin van me heeft een eigen haarwerkzaak en ze had me al vaker aangegeven dat ze mooie dingen voor me zou kunnen maken. In januari ben ik zomaar eens gaan passen. Tot m'n verbazing vond ik het echt erg mooi. Ik heb gelijk maar besloten over te gaan op een volledige pruik, dat voelde zekerder dan een gedeeltelijk haarwerk. Het dragen van een pruik valt me niet tegen. Natuurlijk had ik liever mooi haar van mezelf, maar nu ik dat niet heb, vind ik dit een goed alternatief. Het is lekker rustig om geen medicijnen, vitamines, cremes en dergelijk te gebruiken. Dat m'n haar uitvalt, geeft niet meer.
Ik ben op haarweb, omdat ik wat praktische tips zoek van andere pruikdragers. Ik ben onder de indruk van alle verhalen hier. Er gaat een wereld voor me open. Ik voelde me altijd erg alleen met m'n haaruitval, maar dat was onterecht.
Zolana is offline   Met citaat reageren