Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2005, 00:30   #7
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Van harte bedankt Webmaster!

Zonder 'Haarweb' was ik niet wie ik nu was. Toen ik hier toekwam (en dat kan ik nu wel zeggen) was ik een bijna verloren wrak. Geen enkele psychiater kan met deze problematiek bereiken wat 'Haarweb' wél kan, namelijk je eigenwaarde terug vinden door te kunnen praten en oplossingen uit te zoeken met deelgenotes(n). Het ontdekken dat je er helemaal niet alleen voor staat maar dat er nog (bijna onvoorstelbaar) zo'n 6600 anderen zijn, ieder met zijn/haar harenleven. Het éne al erger dan het andere. Velen en ik zijn er dank zij 'Haarweb' enorm sterker door geworden, de moed die je hier vind, het hier leren relativeren, ja..zelfs iemand opvangen die hier méér dan radeloos toekomt..het is met geen pen te beschrijven! En daarom Webmaster, nogmaals via deze weg, vanuit het putteke van mijn hart, van harte bedankt! _ I LOVE HAARWEB_
Hopelijk nog heel veel jaren! (..en binnenkort7000 leden..)
Verder vraag ik me af wie kan daar nu tegen zijn? En wat als die paar (uit eigenbelang) bedweterige tegenstanders ook eens hun haren verliezen?
-Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren