Los bericht bekijken
Oud 12 december 2016, 14:29   #71
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
De EssenGen NO PG vind ik totaal niet vettig en hij droogt in een kwartiertje. Ik heb geen goede vergelijking met PPG-minox want ik gebruik deze al zeven jaar. Ik ben begonnen met die van Dr. Lee destijds. Die was ook zonder PPG. Toen ik een keer goedkoper uit wilde zijn en elders PPG minox kocht ging mijn schedel na twee dagen jeuken, en de volgende dag stonden de korsten erop
Al snel concludeerde ik dat ik niet tegen de PPG kon. Dus snel weer PPG-loze aangeschaft. Ik heb ook nog eens per ongeluk de verkeerde mét PPG bij Minoxidil.max besteld. Toen dacht ik laat ik het nog eens proberen. Maar toen begon mijn huid al heel snel na het aanbrengen te jeuken. Dus toen wist ik genoeg. Misschien werkt PPG beter als transportmiddel dan de glycerine in NO PG, maar als je niet tegen PPG kunt heb je weinig keus.
Ik moet er niet aan denken dat Minoxidil.max stopt met de NO PG versie, of dat de douane er een einde aan maakt. Want elders is het niet verkrijgbaar, ik heb behoorlijk wat rond geïnformeerd. En dat begrijp ik niet, want ik hoor héél vaak dat mensen jeuk krijgen van minox met PPG. De enige oplossing is dan toch een foam die je eerst smelt dmv warmte. Maar dat is een hoop gedoe
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren