Los bericht bekijken
Oud 14 september 2009, 13:29   #190
mon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2009
Berichten: 6
hallo allemaal, ik had onder een ander kopje 'vrouwen en haarprolblemen' ook al iets geschreven, maar misschien dat mijn verhaal hier meer thuis hoort. Mijn haaruitval is volgens mij ook begonnen nadat ik gestopt ben met de pil, stediril 30. Ik gebruik al 20 jaar de pil, hiervoor microgynon, maar kreeg ineens deze mee. Ondertussen heb ik 4 kinderen gekregen en ook na de bevallingen had ik last van haaruitval. Omdat ik al zolang de pil slik en je daar af en toe weleens over leest dacht ik dat het goed was om misschien het spiraaltje eens te proberen. Na het bezoeken van dit forum is het zover niet gekomen. Ik ben inmiddels een maand geleden weer begonnen met de pil want het liefst zou ik alles terugdraaien naar een half jaar geleden. Mijn haar is aan de voorkant zo dun dat je m'n hoofdhuid erdoor kunt zien. Ik wordt er zo bang van! Ik heb ook een aantal weken niet meer op deze site durven kijken, na een paar keer lezen was ik helemaal van slag. Het beinvloedt gewoon m'n hele leven! Wat wel als voordeel heeft dat je er makkelijk van afvalt... Ik wil zo graag weer gelukkig zijn en niet de hele dag zo zenuwachtig. Ik wil er graag zijn voor mijn kinderen en van hun genieten, maar dat gaat nu zo moeilijk.Ik zou zo graag horen wat ik nu het beste kan doen. Ik lees bijv. veel over de diane35, is dat wat? En slik je die dan je hele verdere leven? Ik heb zoveel vragen, maar ik begin hier maar mee, ik wacht jullie reacties graag af...
mon is offline   Met citaat reageren