Los bericht bekijken
Oud 2 december 2011, 23:20   #17
barca67
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2011
Berichten: 3
nieuw haarwerk

Ik ben vandaag met het haarwerk teruggeweest vanwaar ik het gekocht heb omdat het dus veel te stijf en veel te stug was vond het trouwens ook veel te dik staan op mijn hoofd( hoe contradictisch kan het zijn lol!:d) en nu heeft de kapper daar mijn haarwerk veel losser gemaakt door een met een kam deftig door te kammen ik was veel te voorzichtig hiermee uit angst om die band waarmee het vast zit dat ik die zou losmaken en heb het nu ook laten bijknippen nu ziet het er al stukken normaler uit ik ga nu nog zien of ik het smorgens makkelijk in model krijg want ik heb me late vertellen dat je er best met ni teveel gel aankomt enzo dat moet ik allemaal nog zien en voor de rest heb je absoluut gelijk als leek lees je wel wat op internet maar zolang je je er niet in verdiept weet je echt niet welk haar het beste bij je zou passen er zijn zoveel soorten en dan heb ik nog een vraagje voor jou met echt mensenhaar kan je het ook laten kleuren he, want dat van mij is ietsje te donker denk ik dank je voor je snelle reactie hanne!!!
barca67 is offline   Met citaat reageren