Los bericht bekijken
Oud 4 december 2011, 01:21   #19
barca67
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2011
Berichten: 3
Ik heb het haarwerk nu laten inknippen en tlijkt al wel vele natuurlijker zeker de achterkant die vind ik echt wel knap das echt schoon gedaan maar vanvoor vind ik dat het nog iets te onnatuurlijk steekt en met die band vanvoor waarop het bevestigt is voel je dat ook wel dus ik had het me eerlijk gezegd nog beter verwacht mss heb ik wel te hoge verwachtingen gehad... Het ding is ik vind je moet je der 100% goed bijvoelen en dat is bij mij nog altijd ni ik geef het nog ff de kans mss moet ik er nog aanwennen maar ik heb het idee dat het ni echt iets is voor mij tziet er allemaal mooi uit op de foto maar eens je het zelf hebt en je ook de nadelen moet ondervinden vind ik het al net wat minder en ik vind het iets te gemaakt maar dat hangt mss van haarwerk tot haarwerk af....., op dat punt is een transplantie volgens mij nog beter dan zijn het echt jou haren en natuurlijke haren maar daar heb je dan weer het nadeel dat als je verder kaal wordt er weer nieuwe gebieden met weinig haar op je hoofd ontstaan en zo blijf je bezig natuurlijk:d!
barca67 is offline   Met citaat reageren