Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2002, 23:22   #6
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Hey Jose (dat rijmt ),

[QUOTE] Als ik het dus goed begrijp, zijn die grove mazen niet zo geweldig!
Het klinkt voor mij zo geweldig omdat je je eigen haren dan nog gebruikt, snap je?!

Dat begrijp ik helemaal alleen kunnen wij alleen onze ervaringen en meningen hierover geven maar dat wil echt niet zeggen dat dit soort haarwerk voor jou niet de oplossing zou zijn. Ik zou echt naar een haarwerker toe gaan die jou kan laten zien en eventueel dat hij jou voor het gevoel even zo'n soort haarwerkje opzet zodat je dan voelt en ziet hoe het er in jou situatie ongeveer uitziet, misschien vind je het wel prettig zitten en zeg je: Jee dit ziet er goed uit dit neem ik.

[QUOTE]Toen ik met een haarwerk bezig was, vorig jaar, zeiden ze dat ik "eigenlijk" de haren onder het haarwerk weg moest scheren omdat het dan beter zou zitten.

Ik weet natuurlijk niet hoe dit voor een man voelt, maar voor mij, als vrouw dus, vindt ik dit vreselijk erg!

Dat vind ik grote onzin want je moet helemaal niets, je hebt zelfs een keus hierin en begrijp heel goed dat je dit niet wilt. Het is niet nodig omdat er verschillende bevestigingstechnieken zijn waarbij het afscheren van je eigen haar geen must is en het haarwerk even vast zit als dat je het af zou scheren.
Ik vind zelfs dat als je het vastzet op b.v. ringen dat het "vaster" zit dan lijm of tape. Wat ik een enorm groot nadeel vind van het afscheren is dat je dan "echt afhankelijk" bent van een haarwerk, je kunt echt niet meer zonder een haarwerk de deur uit. Ook zou je nooit meer voor een andere bevestiging kunnen kiezen b.v. klemmen.

Waar ben je toendertijd geweest als ik vragen mag?

Hoop dat je met bovenstaande iets kunt.

Groetjes Do.

Laatst gewijzigd door Do; 1 oktober 2002 om 23:28
Do is offline   Met citaat reageren