Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2002, 21:25   #10
Mie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: overijssel
Berichten: 53
vraagje voor Adrie

Heb net gelezen hoe jij overstapte van een "vastgeplakt/geklemd" haarwerk op een gewone pruik. Ik ben dus ook aan het oderzoeken wat ik nou moet nemen, omdat mijn haar dus ook zo dun is en steeds dunner wordt dat ik er niet meer tegen kan om hiermee om te gaan! Ben dus ook bang dat mijn haar nadat ik een haarwerk neem dat vastgeklemd of gelijmd of zo wordt dat ik er kale plekken van ga krijgen! Omdat ik nou eenmaal niet kaal ben, denk ik, maar gewoon te weinig en te dun haar heb. Dus vertel eens of je weet dat je altijd kaal wordt/ kale plekken krijgt van een haarwerk, of is dit bij een gewone pruik dan niet zo. Natuurlijk wil ik ook graag van je horen of zo'n gewone pruik dan ook bij de haaraanzet voor niet opvalt, want dat is wel mijn grootste angst. Ik denk dat ik daarin ook niet de enigste ben, maar wat is dan de minst zienbare oplossing, zonder dat je meteen een dikke pony moet dragen, want die heb ik nu ook niet en wil ik ook liever niet. Nou in ieder geval hoop ik dat je nog iets meer wil vertellen, maar ook reackties van anderen zijn welkom!

Groetjes Mie
__________________
:p mie
Mie is offline   Met citaat reageren