Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2002, 19:56   #11
adrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 september 2002
Berichten: 10
Hallo Mie

Allereerst wil ik even zeggen dat het heel persoonlijk is hoe iemand , met zijn of haar pruik of haarwerk omgaat.

Ook mijn haar was heel dun en vooral mijn pony. mijn eerste haarwerk moest ik met drie ijzeren klemmetjes achter in mijn eigen haar vastzetten. Voor had ik een ijzeren pinnetje waar ik mijn pony om moest wikkelen.

Dat was al snel niet meer te doen , omdat mijn pony afgebroken was , toen moest ik het gaan plakken.

Jou vraag of je altijd kaal wordt van een haarwerk , dat is moeilijk te zeggen omdat ik niet weet wat voor nieuwe bevestegings methoden er zijn .

Ik weet wel dat ik kale plekken kreeg op de plaats waar de klemmetjes zaten , die moest ik dus steeds weer op een andere plaats vastnaaien . En voor bij mijn pony waar ik het met tape vastplakte was elke avond als ik het afzette pijnlijk , want dan trok ik er een paar haren mee uit .

Op je vraag of het bij een gewone pruik ook zo is , kan ik zeggen dat ik daar geen last van heb.

Over de haaraanzet bij mijn pruik kan ik zeggen dat dat niet zo zichtbaar is , en ik heb toch ook geen dikke pony maar ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd gedurende de dag even in een spiegel kijk om te zien of het nog goed zit. Maar ik denk dat iedereen die een haarwerk op heeft dat wel doet.

Een pluspunt van een gewone pruik is dat het niet zo duur is , dat je het door een sopje kunt halen laten drogen en klaar is om weer op te zetten.

Een nadeel is dat ik het nu nog geen half jaar op heb , en dat het achter in mijn nek al begint te splijten. Dan is het net als of je er een aansteker onder heb gehouden .

Ik knip er dan zelf weer het ergste af , Maar ik vind het niet zo fijn , omdat ik toch het gevoel heb dat iedereen daar naar kijk.

Ook al moet ik zeggen dat bijna iedereen in mijn omgeving het weet dat ik een pruik draag . Ik vind het zelf niet prettig.

Daarom ben ik nu op die pruikensite die hier op het haarweb staat aan het kijken , en ik heb al wel een leuke gezien maar ik durf het nog niet aan.
Ik weet ook niet of je een credit kaart moet hebben of dat je gewoon onder rembours kunt bestellen.

Ook vind ik het moeilijk om de kleur te bepalen en de maat , ik weet dat je gewone pruiken kunt verstellen , maar er is wel degelijk verschil in maat.

Als iemand ervaring heeft in het bestellen van een pruik van intearnet hoor ik dat graag.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb .

veel succes en groetjes van adrie
adrie is offline   Met citaat reageren