Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2011, 12:49   #85
pol1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 19
Hallo Sylvamia,

Hoe doen de meeste van jouw Belgische klanten dat dan? Ik vermoed dat ze dan gewoon zelf de rekening helemaal betalen zonder tussenkomst van ziekteverzekering?

Dat Dundee volledig zijn haartransplantatie vergoed heeft gekregen is misschien 1 ding, maar volgens mij is wat hierboven staat aangegeven ivm haarwerken duidelijk genoeg. Dat stukje zegt natuurlijk niets over een haartransplantatie... Maar eerlijk gezegd, al zou ik een haartransplantatie ook volledig vergoed krijgen, ik zou er dan nog niet aan beginnen. Wat dat betreft ben ik nogal rechtlijnig, geen medicatie / pillen etc als niet echt nodig is en bij de dokter / kliniek kom ik ook liever niet dan wel. En de ervaringen met een haartransplantatie op jonge leeftijd die zijn toch ook niet zo geweldig te noemen? Meestal zijn er dan nog meerdere behandelingen nodig etc... Als ik iets aan mijn haarprobleem wil doen dan is naar mijn idee een haarwerk nog de enige oplossing die een gewenst resultaat zou kunnen geven.

Maar ik zou denken dat een haarwerk zoals bijvoorbeeld die 2e foto die ik plaatste toch wel betaalbaar zou moeten zijn, ook al heb je geen tussenkomst van een ziekteverzekering? Ik heb hier al heel erg uiteenlopende prijzen tegengekomen dat ik nu niet direct een idee heb wat dergelijke haarwerk ongeveer zou kosten? Wellicht kun je me enige indicatie geven? Ik begrijp uiteraard dat je zoiets nu niet tot op de euro nauwkeurig kunt gaan aangeven, maar gewoon maar om toch al enig idee te krijgen van het kostenplaatje.

Met welke termijn moet ik rekening houden als ik bij jou een afsrpaak maak dat ik bij je terecht kan voor een consultatiegesprek?
pol1 is offline   Met citaat reageren