Los bericht bekijken
Oud 29 november 2011, 22:59   #1097
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donatello Bekijk bericht
Ik gebruik inderdaad die Saw Palmetto van herb tech. Maar aangezien ik nu al last heb van kleine bijwerkingen zal de fina dan niet nog ergere bijwerkingen veroorzaken of ontstaan deze bijwerkingen niet door een verlaging van me testosteron en dus ook DHT?

Ik denk gezien je leeftijd van 18 jaar dat je beter eerst aan de lichtere (natuurlijke) Saw Palmetto kunt gaan ipv meteen Fina te slikken. Heb zelf van andere jonge gebruikers en ervaren gebruikers hier gelezen dat je het beste vanaf ongveer 21 jaar met Fina kan beginnen dan is je hormoomhuishouding in balans en zullen de bijwerkingen ook minder zijn.
Maar zoals ik al schreef, uiteindelijk zul je toch over moeten stappen op de bewezen (zwaardere) middelen.

Maar bedenkt wel er bestaat geen enkel medicijn zonder nadelige effecten, het is bij medicijnen het een of het ander.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren