Los bericht bekijken
Oud 20 september 2007, 21:06   #8
els40
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Berichten: 4
komt me haar weer terug

lieve stresskip ik ben els ik heb alopecia areata al van af mijn jeugd ik had als kind kale plekken te grote van een gulden toen de tijd en nu ben ik al ongeveer helemaal kaal ik heb geen wenkbrauwen enz enz alles is weg behalve me wimpers zijn terug het gaat af en toe heel gek zo heb je niets en dan groeit er weer iets toen ik zwanger was van mijn tweede kindje dat is nu bijna 13 jaar terug had ik wel bijna over m,n hele hoofd weer haar weliswaar ander haar dan normaal heel dun maar ik had weer iets ik heel blij natuurlijk,maar wat schets mijn verbaasing na de bevaling alles weer weg ik heb dus het idee dat het zeker met hormonen te maken heeft en het is natuurlijk een imuumziekte maar ja wat heb ik daar aan ,mijn dochter is gehandicapt geboren dus gingen ze onze dna onderzoeken en wat blijkt dat in de brief stond dat het 7 procent erfelijk is voor mijn kinderen helaas heb ik er ook fitiligo bij gekregen dat is dat je pigment van je huid verdwijnt ttoen heb ik gevraagd of dat er bij kan horen en het antwoord was ja kan helaas heeft mijn zoon van22 ook fitiligo gekregen maar gelukkig beperkt ik probeer me leven zo vrolijk door te komen met alle ellende van dien en jij bent nog een jonge meid die in het leven staat ik hoop dat bij jouw het gewoon weer lekker terug komt ik ben al een vrouwtje van 42 dus ik raak er zo langzaam aan gewend ik kan niet anders maar ik raad je aan niet naar die advertentie,s te luisteren of pillen in te nemen voor haargroei want dat helpt toch niet ik hoop dat je wat hebt aan m,n verhaal je bent ieder geval niet alleen groetjes els
els40 is offline   Met citaat reageren