Discussie: 1 jaar later
Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2010, 23:34   #27
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolly Bekijk bericht
Hey Fallen Dreams,

Hoe mijn situatie was kan je zien in mijn profiel, daar heb ik een foto album.
Mijn Aga begon rond mijn 19e maar pas rond me 22e begon ik het vervelend te vinden want ik ging er vanuit dat het wel een x zou stoppen maar dat gebeurde niet.
Ik heb eigenlijk veel te weinig gezocht naar een oplossing tot dat ik echt depri werd. Ik gebruik alleen fina en de fina heeft mijn haaruitval gelukkig helemaal gestopt. Verder gebruik ik dezelf shampoo als jij + de scalp therapy van Nioxin. Dat spul maakt je haar echt wel dikker!
Ik probeerde al eerder te kijken, maar zag alleen je foto album van je voor en na situatie van je HT. Of is dat wat je ook bedoelde?

Zelfde schuitje hierzo. Was altijd heel trots op mn lange haar (nog steeds eigenlijk wel, als het voor de verandering goed zit) en sinds mn 17e is eigenlijk mn haar steeds dunner geworden, ook enorm veel haaruitval. Had een erge shedding vorig jaar zomer, en ben sinds Oktober vorig jaar ook echt begonnen. Zie weinig resultaat van fina, haaruitval is de laatste weken erger dan normaal, dus ga ook 1 of 2 x per week duta gebruiken (want dat blijft ook langer in je bloed, 250 uur ong. terwijl fina maar 8 uur erin blijft).

Weetje, ik denk dat je het lange haar moet houden. Waarschijnlijk ben je gewoon nog niet gewent om het te stylen, en als je het lang laat groeien zit je vaak met soms idd lelijke tussen kapsels. Gewoon blijven proberen. Vind overigs milimeter ook erg goed staan bij je, dus mocht het niks worden kan je het altijd later af halen. Van lang naar kort is zo gebeurt namelijk, van kort naar lang... tja dat duurt even.
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren