Los bericht bekijken
Oud 20 september 2006, 03:31   #23
Annewil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Berichten: 107
Hey Annelies,

tof dat je erheen bent geweest naar die dag in Rhenen. Ik had helaas de leeftijd niet voor die dag (toch wel iets boven de dertig, bedoel ik en ook geen aa kinderen). Blij dat jullie zo hebben genoten en het was ook prachtig weer he?

Ik had ook weer een leuke ervaring afgelopen weken, die zet ik neer onder dat topic van mij (verder heb ik veel moeten werken en ik heb een paar dagen gehandicapt thuis gezeten, met een abnormaal opgezwollen voet in de lucht, vandaar dat ik nu pas reageer).

Wat ik graag wil ondersteunen is je oproep om toch maar lid te worden van de AAPV (alopecia areata patiënten vereniging). Je vindt er mensen met dezelfde moeilijkheden als jij (wij) en dat is altijd een opluchting en reden tot verder contact. Onze aandoening is helemaal niet zo zeldzaam, alleen we herkennen elkaar niet zonder pruik, dat denk ik. Bij zo'n uitstapje met gelijkgetroffenen zien we toch weer dat we niet de enige zijn! Sterkte dit nieuwe (school-)jaar Annelies, en je ziet er perfect uit op de foto's hee!

groetjes,

Annewil
Annewil is offline   Met citaat reageren