Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2014, 10:32   #3
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ja dat heb ik ook al vaak gelezen op marktplaats. Zulke hoge aanschafprijzen.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn eerste bericht. Het zijn niet alleen kapsalons, maar ook haarwerkers en haarinstituten die van die hoge prijzen rekenen.

Een collega'tje op werk kocht jarenlang hetzelfde haarwerk bij een haarwerker in Groningen. Zij betaalde voor het synthetisch haarwerkje € 725. Bij Mariposa exact hetzelfde pruikje voor € 175. Zij is aanvullend verzekerd; alles wordt vergoed, dus u hoeft zich geen zorgen te maken, zei de alleraardigste verkoopster uit Groningen .....
Zelfs uit Groningen wil mijn collega'tje wel een ritje Amsterdam maken!

Lotgenote Y, ondertussen een vriendin, kocht altijd bij een Haarinstituut in Rotterdam een Gisela Mayer pruik voor 'maar' € 759. Nu koopt ze haar Gisela voor € 199, ook bij Mariposa.

Ik weet dat vrouwen met borstkanker ook vaak veel en veels te veel geld betalen voor een standaard confectie synthetisch pruikje. Zij worden veelal door verwezen naar een haarwerker soms verbonden / aanwezig in ziekenhuis en die weten ook flink te rekenen.

Er wordt m.i. teveel gebruik gemaakt van onze onkunde, onervarenheid en emoties!

Laatst gewijzigd door Astrid26; 28 juli 2014 om 10:37
Astrid26 is offline   Met citaat reageren