Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2006, 12:01   #4
Maddy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Berichten: 30
Smile

Hoi Cinthia,


Ik zelf ben ook moeder van drie zoons, en gelukkig met mijn man. Ik heb een hele nare tijd achter de rug. Maar gelukkig gaat het nu heel goed. In oktober `04 ontdekte ik drie kale plekken op mijn hoofd. Ik had daarvoor wel bemerkt dat mijn haar zo dun werd, maar dat weet ik aan de laatste zwangerschap, borstvoeding. Je weet wel hoe dat gaat. Ik moest eerst accepteren dat ik alopecia areata had. Ik kreeg van de huisarts minoxedil, maar na aantal maanden gebruik, geen resultaat, en ben ik doorgestuurd naar een dermatoloog. ( waar ik nog steeds loop ) Toen moest ik bethamethason gaan gebruiken, en na een aantal maanden, en bloedonderzoeken moest ik ook ferrograd gaan slikken. Aa kan veroorzaakt worden door een bepaalde vorm van bloedarmoede. Dus toen kreeg ik goede moed. Maar ik ben op een gegeven moment ook naar een haarwerker gegaan. En na die ervaring, was ik weer terug bij af. Wat een akelige vent was dat zeg. En het aangeschafte haarwerk heb ik nog nooit gedragen! Maar goed. Kijk dus alsjeblieft uit waar je naar toe gaat. Ik geloof vast dat er genoeg goede haarwerkers zijn, maar er zitten er ook tussen die alleen op je geld uit zijn. Heel veel sterkte, met alles, en groetjes van Maddy
Maddy is offline   Met citaat reageren