Los bericht bekijken
Oud 6 november 2013, 21:46   #12
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Is hier een oplossing voor gevonden ondertussen?
Ik vind het ook soms lastig en kan niet altijd uit de berichten opmaken of iemand een man of vrouw is.

Ook in je profiel kan je dit nergens vermelden. Toch?

Wat mij ook opvalt is dat sommige leden een tabblad bij hun profiel hebben met "over mij" en een aantal hebben dit niet.

Suggestie voor de moderator; evt. in 'over mij' een regel aanmaken waar je kan aangeven of je man of vrouw bent.
Hoi Astrid,

Nee, je kunt dit niet opgeven in je profiel momenteel.

Ik doe dit even uit mijn herinnering (dus misschien zit ik er naast), maar ik geloof dat we dit wellicht eens besproken hadden en dat het nadeel zou kunnen zijn hieraan dat vrouwen dan makkelijker lastig gevallen zouden kunnen worden, aangezien je sneller kunt zien wie man of vrouw is.

Nu ik deze discussie weer voor ogen krijg -dankzij jouw nieuwe inbreng- denk ik: de voordelen (zoals jij ze aageeft) zijn groter dan de eventuele nadelen.

Mocht iemand er verdere nadelen in zien, laat dit dan weten hier in deze disscussie. Anders denk ik dat het een waardevol idee is wat we kunnen gaan uitvoeren op korte termijn .
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren