Discussie: Wat moet ik hiermee
Los bericht bekijken
Oud 21 december 2010, 23:02   #21
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Wat goed dat je mijn spelfout gevonden hebt! Ik weet dit wel te waarderen. Ik ben zelf helaas meer het Lingo type, maar dan wel zoals dat programma gespeeld werd met Francois Boulanger. Samengevat ik ben zelf een imbeciel omdat ik niet kan spellen? Of bedoel je iets anders?

Gaarne zou ik wat bijlessen van u ontvangen. Maar dan wil ik wel dat ik de Agent ben en jij de Indiaan.

Misschien is het jou opgevallen dat ik naast onzin ook een serieuze reactie op de topicstarter heb gegeven. Iets wat ik van jou niet kan zeggen. Jij noemt mij slechts puberaal en denkt scherp te zijn door een spelfoutje te vinden. Spelling als maatstaf voor intelligentie vind ik wel wat kort door de bocht. Ik vind het fijn dat je me zo veel aandacht geeft, bedankt daarvoor.
Kniekous, als je nou even terug kijkt op je eerste reactie (en die je daarna hebt gegeven). Dan zie je toch hopelijk zelf toch ook wel in dat jouw benadering naar mij en andere posters toch wat te ver gaat?

Ik bedoel, ik heb er geen problemen mee als jij mij er op wijst dat ik een verkeerde conclusie trek, maar doe dat dan op een goede manier. Met die negative feedback die jij mij nu hebt gegeven kan ik helemaal niks, het enige wat je opwekt is irritatie met zo'n bericht. En het is ook nog eens respectloos.

Ik hoop dat je alsnog in staat bent om dat in te zien en dat je ook in staat bent om toe te geven dat je reactie wat te ver ging. Daarnaast lijkt het mij ook gewoon netjes dat jij je verontschuldigd en dat we dan weer lekker on-topic gaan.

weltrusten
Hans90 is offline   Met citaat reageren