Los bericht bekijken
Oud 4 april 2019, 13:28   #5
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansknakworst Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik ben HansKnakWorst, aangenaam.

Fijn om lotgenoten te spreken. In veel wat ik hier lees herken ik mezelf helemaal. Joh, de wereld is oneerlijk verdeeld. Waarom nou wij? Gelukkig zijn er mogelijkheden. En gelukkig zijn we niet alleen en kunnen we elkaar helpen! Mooi dat ik dat hier terug zie. Want je kunt wel een stoere kerel zijn. Van binnen kun je wel janken dat je haar verdwijnt. En ik vind het heel mooi te zien dat mensen hier open er eerlijk zijn!

Joh, ik loop al jaren en jaren met ons probleem. Niemand ziet het, ik heb zo mijn manier om dat te camoufleren. En met succes! Vooral als je weet hoe weinig haar ik nog heb is het eigenlijk ongelooflijk. Maar tegelijk word ik er ziek van. Het beheerst mijn leven....

In het verleden heb ik ooit een kleine FUT HT bij Transhair gedaan van maximaal 500 grafts. Tja, wat zal ik daarvan zeggen. Het is niet mijn enige vreemde ervaring met hen. Maar goed.

Ik moet zeggen dat mijn besluit eigenlijk al lang vast staat, en dat mijn volgende echte HT in elk geval niet in Nederland plaats zal vinden. Dat voorzichtige gedoe allemaal. Ik ga voor een partij die het drastischer durft aan te pakken. Ik durf dat aan! Mislukt het, pech gehad.. Ik leef maar 1 keer. En als ik het zo lees allemaal hier, dan bevestigd dat mijn hele idee. Of je nu naar Turkije gaat of naar de duurste kliniek in Nederland, er is altijd wel iemand ontevreden. Overal worden fouten gemaakt.

MAAR NATUURLIJK HEB IK VRAGEN.. DINGEN WAAR IK TEGENAAN LOOP!
En ik hoop dat jullie me eventjes op weg kunnen helpen.


Allereerst:

HAIRWORLD Istanbul biedt een FUE CT Techniek aan. Als ik de info die ik van hen kreeg goed begrijp zijn ze naar eigen zegge de enige -in Turkije- die deze techniek toepassen. Nu vind ik dat erg verwarrend. Want wat ik eruit haal is dat de FUE CT techniek niets meer of minder is dan het werken met multi-grafts, toch? En huh? Dat biedt EsteWorld ook aan, en wel voor minder dan 50% van de prijs.

Begrijp ik het nu verkeerd, of?

Dan:

HAIRWORLD Istanbul stelt dat je na de HT minimaal 2 maal een zogenaamde CTS-behandeling a € 495,00 per keer zou moeten doen?? In Nederland. Wanneer je een FUE CT doet is dat € 295,00. Is dat serieus ook nog nodig ja? Want dat lees ik verder nergens anders. En ik haal er ook niet goed uit wat dat eigenlijk is.

EsteWorld komt met 'ACELL'. Daarvan heb ik een ander idee, al is het alleen al omdat het als optioneel word aangeboden. Terwijl de CTS van HAIRWORLD Istanbul 'verplicht' lijkt.

Begrijp ik hier nu iets niet?

En als laatste - voor nu..
Komt het jullie bekend voor dat HAIRWORLD Istanbul 2 tot 3 maal zo duur is in vergelijking met EsteWorld?


Sowieso:
Als je MOEST MOEST MOEST kiezen... Welke van de twee zou je dan kiezen?

Ik hoor graag wat jullie hiervan zeggen,

Alvast bedankt,

Groetjes
De CT verhaal klinkt mooi en spannend maar is niks meer dan een middel om de doorbloeding te bevorderen. Dit wordt door de meeste klinieken in Nederland ook aangeboden (beauclinic doet het tijdens de behandeling zelf middels je eigen bloed/plasma en je kan achteraf nog een behandeling kopen).

FUE techniek is hetzelfde bij de verschillende klinieken. Het werken met mulitgrafts word bij alle klinieken gedaan, mits je donorgebied multigrafts bevat.

Het verschil is dat je bij HWI niet duidelijk weet wat er in de CT gebeuren zit en wat het inhoudt (men heeft het over biologische kruidenextracten etc. mij is door een arst verteld dat ze soms dierlijke elementen gebruiken terwijl dat in Nederland verboden is, ik weet niet precies of dit waar is) terwijl ze bij de Nederlandse klinieken daar duidelijk over moeten zijn gezien de wetgeving in Nederland (hier ben ik wel van verzekerd aangezien de klinieken in Nederland uitgebreid worden onderzocht door overheidsorganen die daarmee belast zijn.

Als ik tussen die twee MOET kiezen zou ik absoluut voor HWI kiezen. Als ik MOET kiezen tussen Turkije en Nederland zou ik absoluut voor Nederland kiezen.

Echter, zit het verschil naar mijn mening in hoe de grafts eruit worden gehaald, wat voor boortjes men gebruikt. Hoe jouw arts sneetjes maakt om jouw haargroei/structuur te bepalen. Hoe de grafts worden opgeslagen en wat men doet en aanbeveelt om jouw haargroei na een HT te bevorderen.

Overigens snap ik niet dat je voor Turkije kiest omdat je het "drastischer" aan wilt pakken? Dat is geen argument dat hout snijdt. Je kan een betere gevoel hebben qua resultaten of qua prijs maar een drastische aanpak is net zo goed mogelijk in Nederland, mits je geld hebt (prijsverschil met HWI is trouwens minimaal maar met Esteworld gigantisch).

En als het echt je leven beheerst en je hebt genoeg geld, zou ik lekker voor HWI kiezen of een van de betere klinieken in Nederland.

Dat men in Nederland voorzichtig is komt denk ik dat als ze jouw gouden bergen beloven jij teleurgesteld raakt en liever geen klant dan een teleurgestelde klant. Nederlandse klinieken zijn naar mijn mening veel realistischer en eerlijker dan de Turkse.

Succes!

Laatst gewijzigd door kermak; 4 april 2019 om 13:33
kermak is offline   Met citaat reageren