Discussie: Visus haarkliniek
Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2019, 13:21   #25
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Het ontvangstgebied had ik even overheen gelezen

Scheren in het ontvangstgebied is afhankelijk van de situatie van de patient, niet van de methode. Als iemand alleen inhammen heeft, kan er worden volstaan met een klein stukje overgang scheren.
Mij verzekerden ze me dat ze tussen de haren zouden kunnen implanteren zonder scheren. Nu ja, het kan ook zijn dat ze me dan gewoon beliegen om maar te kunnen verkopen, maar dan zegt dat ook al veel over wat voor een rot wereldje is, zelfs al gaat het dan om minimaal 1 grote naam.

Dan weet ik het ook niet meer, ik was voor 80 procent overtuigd om het toch te laten doen, maar ik twijfel nu alleen nog maar meer.

Aan de andere kant heb ik wel weet van iemand die in Brazilië een dikke vijf jaar terug voor omgerekend een duizend euro een haartransplantatie onderging en helaas ook kaal geschoren terug kwam, t zag er een beetje degoutant uit zelfs. Ik weet ook niet hoe ze het gedaan hebben, maar die mens heeft een dikke bos haar en achteraan zie ik niets raar aan zijn donorzone. Dus prijs zegt ook niet alles, maar toch.
Lectamindose is offline   Met citaat reageren