Discussie: Mijn leven is kapot
Los bericht bekijken
Oud 10 september 2013, 20:56   #25
pliekie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2012
Berichten: 113
Geslacht:
Verschrikkelijk! Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van word. De stress of eigenlijk obsessie die je nu over je haar hebt (wat logisch is) zal ook voor veel haaruitval zorgen. Je moet echt iets aan de stress en depressieve gevoelens doen wil er ooit verbetering gaan komen. En ik kan me voorstellen als je echt plekken op je hoofd hebt je niet zo over straat wil. Waarom niet (tijdelijk) een haarwerk om in ieder geval weer wat zekerheid over jezelf buiten de deur te voelen. Ik begrijp dat je niet te spreken bent over psygische hulp, maar ook bijv. een maatschappelijk werker kan veel voor je betekenen zonder een echte 'zieleknijper' te zijn. Het is belangrijk om erover te blijven praten en misschien kan medicatie ondersteuning bieden bij het verwerken van deze stress. Ik wil je niet aan de pillen helpen maar ik zie hier iemand die nog meer stress heeft en ook nog een ergere gradatie haaruitval dan ik en geloof me als ik zeg dat ik in de stress zit.... dus ik kan me heel goed voorstellen dat je aan het eind van je latijn bent. Maar in een hoekje wegkwijnen is niet goed voor je haar en al helemaal niet voor jou als mens.

Groeten van Pliekie
pliekie is offline   Met citaat reageren