Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2015, 15:00   #8
ijdelheid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
tja, ik zou zeggen zoek het forum even af...

Zal vast een goede kliniek zijn het LIV hospital, maar de organisatie haartransplantie-turkije heeft mij door bepaalde dingen nou niet overtuigd van oprechtheid en transpirantie zoals ze aangeven:

Reeds bekend is:

- Ze hadden hier op dit forum een stuk of 4 mensen die zogenaamd een behandeling bij hun hadden laten doen, dit bleek dezelfde vertegenwoordiger te zijn, een mede eigenaar van haartransplantatie turkije

- Ze zijn eigenaar van een website haartransplantatie-kosten. Deze website zegt onafhankelijk advies te geven over haartransplantaties. Maar ze worden hier als enige kliniek vernoemt. Grove misleiding dus.

- Als klap op de vuurpijl. De organisatie van haartransplantatie-turkije blijkt ook achter het haartransplantatie-forum te zitten. Die ook onafhankelijk beweert te zijn. Ronduit belachelijk en misleiding.

Ik ben een voorstander van Esteworld omdat ik daar behandeld ben, dat steek ik niet onder stoelen of banken. Maar los daarvan walg ik van bovenstaande punten.
Heel erg bedankt voor je reactie. Eerlijk gezegd ben ik niet zo zeer opzoek naar een voorstander voor een bepaalde organisatie, maar wilde ik gewoon meer informatie hebben over haartransplantatie-turkije.nl.
ijdelheid is offline   Met citaat reageren