Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2010, 17:36   #38
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door papahaar Bekijk bericht
Hoe goed kan je je haar ermee stylen? Is het heel erg vloeibaar of valt het mee?

Mijn broer is wel van plan(na beetje rond te lezen enzo) om met Minoxidil te beginnen, heeft dat beetje nut als je alleen weinig haar bovenop hebt, maar nog hele goede haarlijn(geen inhammen enzo), of kan die betere fina proberen?

Ik zelf ga het in ieder geval elke zoveel maanden van zelfde hoek fotograferen, en zo bijhouden of het nou achteruit gaat of niet, en met wat voor snelheid, en hopen op het beste hehe .
Als ik denk aan weinig haar heeft het weinig nut,maarja na het zien van jouw foto's vraag ik me af of dat bij jouw broer echt zo weinig is dus ja het geeft een wat vollere zicht wel op droog of licht vochtig haar doen.
Het is zoals de naam al zegt niveau creme een creme(niet vloeibaar maar wel zacht wit spul) wel apart spul maar zeker niet vervelend dus mocht je het willen proberen dan hoor ik graag je bevinding ervan.
Ok opzich goed hoor alleen kijk uit dat je niet teveel ermee bezig bent just a advice
jord-y is offline   Met citaat reageren