Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2010, 03:20   #45
papahaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2010
Berichten: 20
Hey mensen, ok ik weet dat meeste van jullie vonden dat er op zich niet al te veel aan te hand was, en dat geloof ik ook. Maar het voelde toch niet goed om niets te doen, dus ik ben toen toch aantal dingen gaan doen. Ik heb mijn haar iets korter geknipt(niet veel korter) om goed te zien hoe het ervoor staat.

Ik ben toen begonnen met rose cure te gebruiken en erbij ook minox. Maar dan wel 1x en alleen in de avond. Rooscure 2 per week.

Nu iets meer dan een maand later, moet ik zeggen dat ik toch vooruitgang heb gezien.
Ik denk dat het mischien een beetje komt omdat ik er iets meer op let, dat ik denk dat mijn haren dikker en voller zijn geworden, maar ik heb het al van mijn broer en een vriend ook gehoord.
Ik weet niet of het minox is, of rooscure, maar ik zie duidelijk dat ik nu absoluut niet meer door mijn hoofdhuid heen kan zien, ook als ik gedoucht heb(alleen bij de scheidingen dan). Achterop mijn hoofd, bij de twirl, is het stuk dichter geworden(of het lijkt zo). En mijn haar in het algemeen voelt stuk lekkerder aan, en pluist niet zo snel als hiervoor.


Ik weet niet of ik hergroei ergens zie, maar dikker is het duidelijk wel geworden, omdat mijn haren nu stijler lijkt te zijn, is mijn inham altijd bedenkt, wat er heel mooi uitziet. Dus op zich gaat het wel IETS beter, en ik denk dat ik dit graag vol wil houden.

Ik gebruik het natuurlijk nog maar een maand, dus mischien na paar maanden zelfs hergroei!? Wie weet, ik hoop het in ieder geval wel. Zo niet, jammer, mijn haar nu ziet er, in mijn ogen, beter uit dan ooit. Dus bedankt voor jullie info enzo, het heeft mij duidelijk wel geholpen, al is het mischien allemaal tussen mijn oren.

Ik vond dat ik dit hier moest posten, want niet alleen slecht nieuws hoort hier, maar ook goed nieuws
Nogmaals bedankt, en ik zal proberen deze thread te updaten wanneer het nodig is.

P.S. Ik ga binnekort verhuizen naar London, om daar tijdje te werken, is rooscure en/of minox daar te krijgen? Weet iemand mischien dit?
EDIT: Sorry for mijn typfoutjes, en rare zinsopbouwen, ik kom net van buiten, en klein beetje gedronken.
papahaar is offline   Met citaat reageren