Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2019, 17:23   #2
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Beetje zwart wit zoals jij het stelt. Er zitten nogal verschillen tussen kaal worden. Sommigen worden het heel jong en anderen (zoals ik) veel later en dan maar beperkt. Ik heb mn haar wel eens bijna kaal gehad zo kort en iedereen dacht dat ik terminaal was. Mij staat dat dus voor geen meter. Denk dat dit voor meerdere personen geldt. Als ik een wat donkerder type was dan was dat waarschijnlijk positiever geweest. En het is jouw mening dat tegenwoordig een kale kop wordt gezien als stoer etc. Veel mensen associeren kaal worden met ouderdom en "vergankelijkheid" dus zouden gewoon graag haar terug hebben. En als er vandaag de dag goede mogelijkheden zijn en je het geld er voor over hebt? Zoveel mensen zoveel wensen lijkt me.
IK ben het met je eens dat het je wel moet staan. maar ik denk dat dit bij de meeste wel het geval is.

Goede mogelijkheden bestaan niet helaas; Een Fue kan nooit volledige dekking geven en na verloop van tijd valt de rest toch uit (helaas). Ik wil niemand ontmoedigen maar het is wel de harde waarheid.

Finsteride is rotzooi, (libido en mentale kwesties) zodra je daar mee stopt dan valt alles versnelt uit.

//www.esquire.com/nl/the-good-life/a15386157/kaal-voordelen/

https://www.famme.nl/kale-mannen-zij...n-mannelijker/
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren