Los bericht bekijken
Oud 21 april 2006, 16:47   #6
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ja oke de prijzen zijn hier abnormaal hoog, maar in België al weer een stuk minder.

Tussen de €4,50 en €6,00 per graft (FUE). Ligt aan de chirurg en/of je op een wachtlijst geplaatst wilt worden wat weer voordeliger is.

Het feit dat je je hoofd kaal moet scheren en dat men daar een probleem mee heeft is me altijd een raadsel geweest. Kan toch niet zo zijn dat men dit als nadeel beschouwt om een FUE te ondergaan ? Dat kan je toch gestolen worden dat je ff je bolletje kort moet scheren als je je zo klote voelt ? En geloof mij maar, groeit rap weer aan, zeker als je msm slikt. Ja idd, je ziet er na een HT ff beroerd uit, neem dan ff een 2-tal weken vrij ofzo. En als je de verhalen mag geloven en de foto's ziet van mensen die een FUE hebben ondergaan, na enkele dagen vallen de korsten er al weer af. Bij een stripoperatie duurt dit allemaal nog langer.

Advocaat > hou er rekening mee, deze man was echt flink, maar dan ook flink kaal. Je mag en kan hier gewoon niet meer van verwachten. Slecht voorbeeld.

Barney > verbeter me als ik het fout heb, maar heeft die geen HT met de lasertechniek gedaan ? Hier heb ik eigenlijk nog nooit echt bevredigende resultaten van gezien. Bovenop kan het er wel mee door, maar heeft nog gewoon een dunne plek op z'n achterhoofd.

Joling > jammer dat hij zo'n knutselstuk van zijn kapsel maakt, maar ook hij was echt helemaal kaal geweest als die niks had laten doen. Je kan ze zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel een flinke dichtheid bovenop. Van achter krijg je hem helaas nooit echt te zien.

Ketoconazol zit ook in rooscure, gewoon te halen bij de ETOS, kruidvat etc. velen hier gebruiken het.

En wat betreft die slechte resultaten waar je over hoort, die hoor je idd, maar vergeet niet dat er ook velen rondlopen die WEL tevreden zijn over hun HT. Die hoor je alleen minder. Zeg nu zelf, als jij een DVD recorder koopt en hebt alleen maar ellende ermee, dan ben je veel sneller geneigt mensen hier over te informeren dan als het ding perfect werkt. Zelfde geldt hier, als jij inmiddels het probleem hebt overwonnen voor jezelf dan kan het maar goed zijn dat je hier nooit meer terug te vinden bent op dit forum. Hier zitten voor het overgrote deel mensen die nog steeds problemen hebben. Toen ik merkte dat de finasteride zijn werk deed, ben ik hier maanden niet meer geweest. Totdat ik toch nog meer wilde en het vermoeden had dat de werking minder werd. Toen was ik ineens weer hier te vinden. Wat er ook nog bij komt kijken, sommige hier lijken de pianist Jan Vayne als voorbeeld te stellen. Mensen die een beeje inhammen hebben zijn al kaal, je kan het ook overdrijven.

Je hebt volledig gelijk, bovenop moet het vol zijn, net als achterop. Dat is ook mijn motto. Inhammen ? who cares. Toch zijn er velen hier die zelfs hier al over gaan paniekeren. Begrijp ik niet, beetje man heeft inhammen.

Laatst gewijzigd door Lucky; 21 april 2006 om 16:57
Lucky is offline   Met citaat reageren