Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2011, 21:35   #19
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Spijtig dat mensen weg blijven. Er is voor iedereen een oplossing of voor iedereen een manier om zich weer goed te voelen in hun lichaam. Uit ieder zijn ervaring kunnen we leren. En zijn er mensen die ergens een slechte ervaring meehebben, vind ik dat dit ook moet kunnen verteld worden, gewoon om de anderen te helpen. Maar..... dit heeft ook een keerzijde, sommige durven niet om dat anderen in stilte meelezen, en die in stilte meelezen kunnen die mensen zijn waar klanten een negatieve ervaring mee hebben opgelopen. Ervaringen met elkaar delen vind ik een veel betere reclame dan al die folders, en foto's dat je her en der kunt zien.
Mensen gelijk Hanna zo moeten ermeer zijn, en ik heb hier al wat rondgeneusd en merk dat er nog mensen zijn met veel postings doen; maar ik heb met hen nog niet/ of bijna geen contact meegehad, maar het thema moet hun ook liggen. Maar ook deze heren helpen anderen vrijwillig verder met raad en daad. Ik vind het spijtig dat ik dit forum niet zoveel jaren eerder kende, (9 jaar eerder, dan was ik 33jaar) dan had ik misschien de juiste dingen geslikt en weten te smeren, maar ja dat is als, als.... er zijn ergere dingen, en ook nu zijn er nog oplossingen, en ik hoop dat iedereen dat voor hem/haarzelf op een moment weet te vinden.

Laatst gewijzigd door eric45; 5 januari 2011 om 21:37
eric45 is offline   Met citaat reageren