Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2011, 09:24   #66
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Sorry voor de late reactie maar was op vakantie in Istanbul, kon dus gelijk mijn ooms vragen voor foto's :-)

Ziet er goed uit chopper, ha dook niks anders verwacht.

Op verzoek hierbij de foto's van mijn oom Savas, mijn andere oom wilde niet op het forum. Hij is ook bij Esteworld geweest, dit was nog in een andere kliniek als waar het nu wordt gedaan. Ben bij de nieuwe kliniek geweest met mijn broer en deze ziet er echt super mooi uit. Mijn oom heeft 3200 grafts gehad en heeft toen der tijd 3500 euro betaald. Ik lees hier op het forum veel negatief over turkije. KLopt maar je moet weten waar je heen gaat! Esteworld is gewoon de top in turklije. Als je deze prijs ziet en resultaten van Esteworld ziet ben je gek als je naar Nederland of Belgie gaat. Maar goed ieder moet doen wat hij wil, zou wel commentaar opleveren deze opmerking van de vaste orde.

Mijn broer gaat eind oktober onder behandeling (2500 grafts) bij esteworld. Hij gaat hier ook een dagboek bijhouden. Ik ben over wat jaartjes ook aan de beurt maar hou het nu nog bij minodoxil.
He wat grappig ik herken deze foto's uit de portofolio
Inderdaad een heel mooi resultaat! Verwacht er binnenkort een stuk meer te zien hier.
chopper69 is offline