Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2019, 02:42   #18
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Er zijn toch veel meer mensen die op een dag ervan af zijn, dan omgekeerd? 3000 grafts kan toch op een dag?

Levenslang stel ik mij toch vragen bij. Ik weet niet hoeveel mensen er zijn die op 30 jarige leeftijd een transplantie lieten uitvoeren en op de leeftijd van 80 nog steeds hun haren hadden. Volgens mij bestaan die nog niet, dus zo lang is het nog koffiedik kijken.

Overigens: stel dat je donor maximaal gebruikt werd en de haren in je ontvangstgebied vallen uit, dan kunnen ze je geen garantie meer geven, want je donor is uitgeput zogezegd.

Wat de ogen betreft bedoelde ik: na de behandeling heb je resultaat, het is niet afwachten of het over een half jaar, jaar goed gelukt zal zijn.

-De meest bekende Belgische en NL artsen doen vrijwel nooit 3000 grafts op 1 dag.


-Jawel er zijn mensen die nog haarimplantaten van tientallen jaren geleden hebben staan. Haartransplantaties werden al voor 1952 gedaan...

-Garantie heeft met name betrekking op blijvende groei niet donorgroei.

Ok rest moet je zelf even inlezen en opzoeken op het internet deze post was van iemand anders.
Ga je goed.[/QUOTE]

Met garantie bedoel ik: hoe kunnen ze garantie geven als de getransplanteerde haren uitvallen? Als de donorzone bvb zijn maximum aantal grafts kwijt is, dan valt er niets meer onder garantie op te lossen...
Lectamindose is offline   Met citaat reageren