Los bericht bekijken
Oud 28 november 2004, 19:55   #18
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dus jij wilt zeggen dat het eigenlijk vrijwel onmogelijk is om weer haar te laten groeien, tenzij je door een genetische ingreep de cellen weer laat opbouwen?

En hoe bedoel je dat de hoofdhuid van een man zonder en met AGA verschilt? Ik zou niet weten hoe de hoofdhuid van een man zonder AGA met haar eruitziet hoor. Ik ken een jongen die bovenop al helemaal kaal is en ik zie echt niets iets aan zijn hoofdhuid van aantasting ofzo.
Oeps, ik had dit niet gezien, zal maar snel antwoord op geven . Haarmannetje, onmogelijk niet, maar het wordt wel steeds moeilijker om het AGA-proces om te keren en voor goede cosmetische resultaten te zorgen. Als éénmaal de haarfollikels beginnen te verschrompelen, dan is het noodzakelijk om snel in te grijpen.

En wat betreft gentherarapie, het is hier wel eens eerder gepost dat met de toepassing van gentherapie de haarwortelkernen weer voldoende cellen zouden aanmaken voor nieuwe haargroei mbv een stof genaamd E-Cadherine. Het is en blijft nog onbekend hoever deze gentherapie al ontwikkeld is en wanneer het toegepast zal kunnen worden.

De hoofdhuid van kale mannen is vaak gladder, het heeft meestal dezelfde kleur als het gezicht (vanwege blootstelling aan de zon natuurlijk). Kijk maar eens goed, een volledige kale hoofd is gladder dan het gezicht. Je ziet dat op het hele hoofd tot de vroegere haarlijn toe, terwijl het gezicht en gedeelte van de voorhoofd (waar ook nooit haar was) veel ruwer is.

Laatst gewijzigd door DHTkiller; 29 november 2004 om 06:19
DHTkiller is offline   Met citaat reageren