Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2022, 11:58   #4
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Robama W
3 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
13 uur geleden
Visus, misleiding en leven eigen opgestelde voorwaarden niet na

Een aantal weken geleden heb ik mij verdiept in een behandeling voor haartransplantatie en heb een kliniek gevonden waar ik een oriënterend gesprek heb gehad voor een DHI behandeling. Kort na het gesprek heb ik de Kliniek Visus gevonden en zag dat ze een - laagste prijsgarantie hanteren, wat volgens de site van Visus betekent dat Visus de laagste prijzen biedt voor haartransplantaties. Wel moest je aan een aantal voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen voor deze regeling. Op hun website staan de volgende voorwaarden: "Hierbij geldt als voorwaarde dat de behandeling in Nederland moet plaatsvinden en u ons een op naam gestelde offerte dient voor te leggen. Verder moeten de aangeboden tarieven gepubliceerd staan op de website van de desbetreffende kliniek en moet de kliniek u dezelfde kwaliteitsgaranties als die van ons bieden. Onder deze kwaliteitsgaranties bedoelen we dat de kliniek waarmee u ons vergelijkt enkel moet werken met BIG-geregistreerde artsen, waaronder een dermatoloog, en met een ervaren team.

Aan alle voorwaarden heb ik voldaan (op naam gemaakte offerte, zelfde kwaliteit garanties, behandeling in Nederland en artsen en dermatoloog die BIG geregistreerd. Alle voorwaarden heb ik per mail toegezonden en op een gegeven moment krijg ik een reactie dat de artsen op de website van de kliniek zouden moeten staan. Dat is merkwaardig omdat dat niet in hun eigen voorwaarden staat vermeld! Verder claimen ze dat ze de enige kliniek zijn die een DHI behandeling in Nederland kunnen geven zie website van hen (zie website visushaarkliniek nl/tarieven/) "DHI-behandeling enkel bij Visus. Dat is misleidende informatie aangezien de kliniek waar ik een offerte heb aangevraagd, dezelfde kwaliteit biedt, met big-geregistreerde artsen en dermatoloog werken tegen een veel lagere prijs een FUE en DHI behandeling aanbieden.
Mijns inziens willen ze niet aan hun eigen opgestelde voorwaarden voldoen en verzinnen ze onterecht nieuwe voorwaarden om zo maar geen lagere prijs voor de behandeling te bieden, terwijl ze daar wel mee reclame maken op hun website (valse misleidende informatie).

Aanvulling
Tijdens het overleggen van de informatie om te voldoen aan de laagste prijsgarantie werd er door een medewerker gevraagd om navraag bij de betreffende kliniek te doen welke big geregistreerde artsen en dermatoloog bij de kliniek Medicalpoint werkten. Deze informatie heb ik gevraagd bij Medicalpoint en aangeleverd bij Visus. Vervolgens reageert Visus met "de artsen en dermatoloog moeten op de site vermeld staat". Wat vreemd is aangezien dat niet uit de -zelf- opgestelde voorwaarden van Visus volgt..... En vrij ridicuul om eerst aan te geven dat ik navraag moet doen naar de artsen en dermatoloog om vervolgens te reageren dat de artsen op de website vermeld moeten staat (wat niet uit de voorwaarden volgt).
Erg misleidende en foutieve informatie die op hun website staat!

Datum van ervaring: 21 oktober 2022
hairry is offline   Met citaat reageren