Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2019, 15:36   #8
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Hi Eddie, hoe voelt de topical voor het haar na het inbrengen? Vettig? droog? hard? Kun je dat eens beschrijven? Thanks!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Waw, echt spectaculair!
De studies die tijdens de laatste conferentie van vorige week getoond werden gaven aan dat slechts 1/18 van topische finasteride in het lichaam terechtkomt, dus verwaarloosbaar. Ook werden er geen enkele bijwerkingen gerapporteeerd voor geen enkele van de verchillende studies.
bart-Prohairclinic
Hi Bart, 1/18 vind ik erg onduidelijk. Wat bedoel je hier precies mee?
Als 1/18e topical finasteride in je lichaam terecht komt dan kan dit nog steeds betekenen dat er voldoende werkzame stof in het bloed is om het DHT systemisch substantieel te doen verlagen. 1/18e van "veel werkzame stof" is nog steeds een behoorlijk effect. Relatieve veranderingen zeggen niet veel als de absolute waarden niet kenbaar worden gemaakt.

Weet je iets over de systemische DHT reductie? Dit moeten ze hebben gepresenteerd lijkt mij. Het is raar als ze alleen spreken over de transmissie van finasteride van hoofdhuid naar bloedbaan (blijkbaar 1/18e), terwijl systemische DHT reductie een veel interessantere en relevantere uitkomstparameter is..

Dat zou ik interessante data vinden waar we iets mee kunnen.

Groet!

Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren